Menu
en
O portalu
Zespół
Partnerzy
Kontakt
Aktualności
Konkursy
Projekty
Materiały do pobrania
Kontekst historyczny
Mapa II RP z 1926 roku
obrazująca rozkład podpisów
Lista
miejscowości
Lista
podpisów
Lista
tomów
Lista
stron
Osoby
Galeria
zdjęć
Lista podpisów
Podpisy na stronie
Strona deklaracji
Szczegóły tomu
Podpis
22
na stronie nr:
54
w tomie nr:
20
Fejga Chmielasz
Powiększ zdjęcie
Pobierz zdjęcie
Podpis
Fejga Chmielasz
Nazwa szczegółowa instytucji:
Szkoła powszechna nr 2 w Domaczewie
Rodzaj instytucji:
szkoła powszechna
Szkoła:
szkoła powszechna
Kierownik:
Kleinberg Łazarz
Inspektor:
Bandurski Czesław
Kraj w 1926 r.:
Polska
Kraj w 2017 r.:
Białoruś
Województwo w 1926 r.:
poleskie
Województwo w 2017 r.:
Białoruś
Powiat w 1926 r.:
brzeski (woj. poleskie)
Powiat w 2017 r.:
Białoruś
Miejscowość w 1926 r.:
Domaczewo
Miejscowość w 2017 r.:
Дамачава; Damačava
Podpisy na stronie:
M. Barałas
Perla Barlas
Lea Barenbaum
Ch. Barusowska
Mates Barenholz
Szajna Bender
N. Blusztejn
Kella Blusztejn
Debora Cymerman
Sura Epelbojm
C. Edelsztejn
Gitla Elegant
Bejła Fajerman
R. Fleszman
Frejda Fiszman
Matys Fiszman
L. Barenholc
Tane Barlas
Fejga Blechman
Chana Borochowska
Debora Chemeles
E. Cukierman
Nuchym Damaszek
Nechemja Dubecki
Ruchla Feldman
Menicha Guterman
Mania Guterman
Chana Gorberg
Majcia Gorberg
Chaja Goldfarb
Estera Grondsztejn
Srul Gelerman
Barbara Gorsetman
Srul Graf
Ch. Jungsztejn
Chana Kronenberg
Sura Lin
Abram Lubuszycki
Mojżesz Lang
Aron Mandelblum
Rubin Pachter
Ch. Feldman
J. Lederman
Z. Handwerkier
E. Kamieniecka
E. Kleinberg
M. Lipszyc
Sz. Mokran
E. Podłuska
A. Rauter
Rywka Podłuska
Truma Podłuska
Fejga Podłuska
Bejła Piterman
Masza Rejman
Estera Rozes
Leja Szlewin
Sz. Szwarcberg
T. Szwarcberg
Słuwa Szwarcberg
Chaja Tenenbojm
Ch. Szuchmacher
Aron Sztynberg
K. Szejfogel
A. Wolski
L. Wolski
Hilel Rejf
Małka Szlewin
Złata Szlewin
A. Sznajderman
W. Szwarcberg
Sz. Tenenbaum
P. Wajnman
L. Dereczyńska
Słowa kluczowe tomu:
szkoły powszechne; gimnazja;
Etykieta tomu:
szkoły powszechne i gimnazja; powiaty Brzesko-Brzeżany